Voordelig samenwerken en overal bereikbaar

Cloud Telefonie - Managed Voice
Met onze cloud telefonie-dienst haalt u voor een vast bedrag per gebruiker alle meest gebruikte functies in huis. Keuzemenu's, voicemail, wachtrijen en tijdschakelingen zijn altijd standaard inbegrepen. Doordat de diensten vanuit de cloud, uit Nederlandse datacentra, worden aangeboden zijn ze uiterst schaalbaar. Uitbreiden en inkrimpen kan daardoor vrijwel direct.
Bellen kan met uw vaste telefoon, draadloze DECT telefoon, PC (Softphone), met een app op uw mobiel of uw mobiele telefoon kan onderdeel worden van de oplossing waarbij vast en mobiel worden samengevoegd in één. Zo bent u niet alleen bereikbaar wanneer u wil, maar ook waar u wilt. Ideaal dus ook als u regelmatig thuis werkt en uw collega's kunnen zien of u beschikbaar bent of niet.

Wij maken hierbij gebruik van de vooraanstaande software van Xelion : een product van Nederlandse bodem.
 
Naast optimaal samenwerken met uw collega's hebben we ook de mogelijkheid om Xelion te verbinden met uw CRM systeem. CTI noemen we dat, oftewel Computer Telefonie Integratie. Zo ziet u in 1 oogopslag welke klant u belt en opent u de klantenkaart in uw CRM of ERP systeem.
 
Lees meer over Xelion op hun website : www.xelion.nl/mijnxelion
 
 
 
SIP Trunking
Heeft u een eigen telefooncentrale of communicatieserver, dan kunt u deze middels een SIP trunk aansluiten op VoIP. Ook hier is het aantal gelijktijdige gesprekken weer direct schaalbaar en kunt u uitbreiden of inkrimpen wanneer u dat wilt. Uiteraard behoudt u uw eigen telefoonnummer(s). Wilt u meer nummers aansluiten ? Geen probleem ! nieuwe nummers kunnen binnen enkele ogenblikken worden uitgegeven. Zo maakt u zonder een grote investering meteen gebruik van de gunstige VoIP tarieven.